Pentru orice alte intrebari sau sugestii va stam la dispozitie apeland 0721.604.345 sau folosind formularul de contact.

Cum functioneaza cabina foto?
Dupa ce se intra in cabina foto, se apasa butonul Start. Pe display incepe numaratoarea inversa (5,4,3,2,1), se declanseaza blitul si se face o fotografie. Fotografia este afisata pe display dupa fiecare declansare. Procesul se repeta de 4 ori. In timpul numerotarii personajele se pot rearanja si pot schimba accesoriile. La iesire din cabina invitatii isi primesc pozele super haioase ce sunt printate in mai putin de 10 secunde.

In cat timp sunt disponibile fotografiile?
Fotografiile sunt disponibile instant, in mai putin de 10 secunde dupa declansarea ultimului blitz. Practic pozele se obtin pe loc, la iesirea din cabina foto.

De cat spatiu aveti nevoie pentru a instala cabina?
Avem nevoie de 2m*2m pentru a instala cabina foto. In cazul in care nu dispuneti de acest spatiu punem la dispozitia Dvs un alt concept de cabina foto si anume cabina foto deschisa. Esta vorba de un open space in care se instaleaza un fundal si in fata lui soldatul cu toata aparatura.

Cum rezerv o cabina foto?
Puteti face o rezervare a cabinei foto prin formular, via e-mail sau direct la numarul de telefon 0721.604.345. Data se rezerva in calendarul Cabinei Happy dupa un avans simbolic de 50 euro.

Va deplasati oriunde?
Da, bineinteles. Ne place sa si calatorim. Oferim transport gratuit pentru locatiile din Bucuresti si pe o raza de 50 km. Pentru alte localitati va rugam sa cereti informatii suplimentare la numarul de telefon 0721.604.345.

Cât de mari sunt cabinele foto pe care le furnizati ?
Avem doua tipuri de cabine foto la preturi excelente: Cabina Premium (1.35m latime x 1,85m lungime x 195m înălțime) si Cabina Open Space (aceasta cabina este o cabina deschisa fara paravane perfecta pentru spatiile foarte mici – practic incape oriunde aveti disponibil un metru patrat).

Cate persoane incap in cabina foto mobila?
Cabina foto poate gazdui pana la 12 persoane pentru o sedinta foto. Daca alegeti cabina foto Royal, cu siguranta intra o gashca mai mare in cabina.

Vom primi o copie a fotografiilor?
Sigur. La sfarsitul evenimentului, ve-ti primi un DVD/stik sau un album (la cerere) cu toate fotografiile realizate de catre invitati in Cabina Foto Happy.

Impreuna cu cabina foto va fi prezent la eveniment si un angajat de la dumneavoastra?
Pe tot timpul inchirierii cabinei foto Happy veti avea celputin un asistent care sa se ocupe de bunul mers la lucrurilor. Acesta vă va ajuta sa utilizati cabina foto cat mai eficient si sa va distrati maxim.

Cum se vor imprima fotografiile la eveniment?
Toate fotografiile sunt printate folosind una dintre cele mai bune imprimante din domeniu, imprimanta ce functioneaza cu cerneala termica. Avantajul cernelei termice este ca ofera culori foarte reale si vii. Alte avantaje mari ale acestei tehnologii sunt: uscarea instanta si rezistenta la apa a fotografiilor. Calitate si amintiri de durata :)

Invitatii nostri pot sa vizualizeze fotografiile online?
Da, bineinteles. Dupa eveniment se va creea o galerie online cu parola pe care invitații dumneavoastră o pot accesa pentru a vizualiza si descărca fotografiile timp de 70 de zile. Daca doriti o perioada mai lunga de pastrare a fotografiilor va rugam sa ne comunicati, iar noi ne vom ocupa cu placere de acest aspect.

 Pot alege pentru fotografii alb-negru sau color?
Absolut. Oricare din variante este posibila, cu rugamintea de a ne anunta in avans.

Cât durează sa instalati Cabina Foto?
Instalarea cabinei foto dureaza intre 30 si 45 de minute. Colegii nostrii vor fi prezenti la eveniment cu cel putin o ora inaintea inceperii evenimentului pentru a se asigura ca au timp suficient sa instaleze Cabina si sa verifice buna functionare a acesteia. Timpul de instalare al cabinei este CADO si nu presupune alta investitie suplimentara din partea dumneavoastra.

Ce reprezinta orele de așteptare?
Orele de așteptare sunt orele de dinaintea sau in urma evenimentului in care cabina este necesară, dar nu va functiona. De obicei, aceste ore se iau in calcul in situația in care nu este posibila asamblarea sau strangerea cabinei imediat dupa sau înainte de evenimentul dumneavoastra. Ora de asteptare presupune o investitie suplimentara de doar 50 ron pe ora.

Trebuie sa dau un avans?
Da. Pentru a confirma rezervarea ferma a cabinei este necesar un avans de 50 euro, restul sumei se va incasa in ziua evenimentului. Plata se poate efectua cash, prin carte de credit sau transfer bancar.

Esti gata sa ne rezervi? Inca ai intrebari fara raspuns? Contacteaza-ne acum: 0721.604.345